Diverse

Derfor har LeoVegas et samarbejde med Nadia Nadim og Thomas Gravesen

Skrevet af 15/02/2019 Ingen kommentarer

I maj 2018 præsenterede LeoVegas to nye frontfigurer, der skulle gøre Uffe Holm selskab. Landsholdsspilleren Nadia Nadim og den tidligere Real Madrid-spiller Thomas Gravesen blev præsenteret som de to nye ansigter – men hvorfor har det svenske online kasino valgt at indgå et samarbejde med 2 store sportslige personligheder som Nadim og Graver?

De to nye frontfigurer blev ikke introduceret på et vilkårligt tidspunkt. Det gjorde de op til VM i fodbold. Derfor er det også et samarbejde, der er indgået med henblik på at promovere LeoVegas Sport som en mere seriøs bookmaker på det danske marked. Samarbejdet sluttede dog ikke efter VM, men har derimod været i gang siden, det blev introduceret.

Hvorfor er valget faldet på netop de to?

Det er ikke uden grund at det netop er Thomas Gravesen og Nadia Nadim, der er blevet valgt som ambassadører for det store satsning på LeoVegas Sport. Det er begge to store personligheder inden for sportens verden, og derfor er det også personligheder, der ses som værende store influenter, når det kommer til sport – og herunder også ift. sportsbetting.

Faktisk blev Nadia Nadim kåret som ”Årets Dansker 2017” af Berlingske, hvilket bevidner om, at hun er en person, de fleste kender. Thomas Gravesen er én af de største fodboldspillere, det danske land nogensinde har haft. Han har bl.a. spillet i Real Madrid og har spillet utallige kampe for Landsholdet. Derfor er han også en person, langt de fleste kender.

Derfor bør der heller ikke herske tvivl om, at det er to personer, der er i stand til at påvirke folk, der har en interesse for sport – og i særdeleshed fodbold – til at vælge LeoVegas Sport som deres bookmaker fremfor de andre udbydere på det danske marked. Det er bestemt også dét, der ligger til grund for, at de er blevet ambassadører for den svenske udbyder.

LeoVegas er glade for deres valg af ambassadører

Hos LeoVegas lægger de ikke skjul på, at de er glade for deres valg af nye ambassadører til deres Sport-afdeling. I forbindelse med en pressemeddelelse, der blev udsendt, da de to nye frontfigurer blev afsløret, har Louise Nylén, der er marketingdirektør i LeoVegas (og herunder også LeoVegas Sport), udtalte det følgende om de nye frontfigurer:

” Det er lykkedes os at hente to personligheder fra den absolut øverste hylde og vi synes, at det er et scoop at have både Nadia og Thomas med ombord. De bliver begge en del af vores kommende kampagne, men vores samarbejde kommer til at strække sig længere end dette”. Derfor lægger de ikke skjul på, at de er glade for deres nye samarbejde.

Allerede udarbejdet meget reklamemateriale

Siden de to nye frontfigurer blev afsløret er der sket meget. Der er derfor også allerede blevet udarbejdet en stor mængde reklamemateriale med de to sportsstjerne. Det inkluderer alt fra små videoer og billeder, der bruges til at promovere LeoVegas i annoncer på diverse hjemmesider og sociale medier til fulde reklamer, der vises på dansk TV.

Skriv en kommentar